Blog

 
  • Trendy pro Business Process Management

    IoT – Internet of Things IoT neboli Internet věcí, znamená v dnešním světě automatickou aktivaci procesu, která je reakcí na informaci senzoru pro určitý stav, a dále v reakci na stav prediktivně vysílá příkazy inteligentním objektům. Příkladem může být třeba signalizace poruchy na přístrojové desce automobilu, která může spustit automatické vyhledávání nejbližších servisů a s tím i zkontrolovat nejenom dostupnost, ale […]

     
  •  
  • 3 zásadní kroky k úspěšné implemetaci RPA

    (RPA) – Robotic Process Automation – technologie, dnes častokrát nazývaná pouze robotizace či automatizace se rychle stává nutností každého moderního byznysu. Nejvíce exponovanou oblastí, kde se hledají příležitosti pro automatizaci interních procesů, jsou procesy spojené s účetnictvím, nákupem (purchase to pay), ale i prodejem (order to cash). Odbourávají se tak činnosti, které jsou rutinní, monotónní a zaměstnanci tak mají možnost […]

     
  •  
  • Současné trendy Business Process Managementu (BPM) – II. díl Robotic Process Automation (RPA)

    Robotic Process Automation (RPA) Tento druh procesní automatizace se zcela jistě dostává do popředí zájmu mnoha velkých společností. Jedná se o automatizaci procesů, které jsou řízeny přesnými pravidly či vzorci, které nepotřebují žádnou lidskou intervenci. Mechanické a monotónní procesy, které berou pracovní kapacitu pracovníkům, kterou by ji mohli naopak využít na procesy, které lidskou intervenci vyžadují, jsou přesně předmětem tohoto […]

     
  •  
  • Současné trendy Business Process Managementu (BPM) – I. díl Process Mining

    Process Mining V současnosti ještě firmy nerozpoznaly jeho obrovský potenciál a nemnoho z nich tento mocný nástroj zařadilo mezi své prostředky pro neustálé zlepšování procesů.  Bývá zatím hojně využíván v univerzitním prostředí, avšak jeho nástup jakožto firemního standardu se dá vzhledem současným snahám většiny podniků zavádět štíhlé procesy očekávat. Firmy tráví mnoho času modelováním procesů, aniž by byly zcela schopny […]

     
  •  
 
 
 

Follow Us

 
 

Naše školení

  •  
  •  
  • Začněte být LEAN!, s lean6sigma.cz
     
  • Customer Driven Focus – Place the customer as the center of the universe. Businesses strive to meet and exceed the customer’s needs and expectations.

    Dr. W. Edwards Deming,
     
  • “If quality is not improving, it’s deteriorating.”

    William Perry, Executive Director Quality Assurance Institute